فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
بیوگرافی مهدی اشرق

نام: مهدی

نام خانوادگی: پارسا

ملقب به: اشراق

تاریخ تولد: سال ۶۵ - تهران

ساکن سعادت آباد تهران


مهدی ملقب به اشراق متولد سال ۶۵ در جو خانواده ای که موسیقی های هم نوع سبکش مثل مایکل جکسون و ... بزرگ شد که همیشه میگوید سعی دارم r&b واقعی را اجرا کنم و به مردم نشون بدم و پی معروفیت مثل بقیه نیستم.از سال ۸۴ خوانندگی را شروع کرد و در اوایل سال ۸۶ کار r&b و موسیقی را به طور جدی و حرفه ای دنبال کرد.او در ابتدا با امیر قهرمانی (بیداد) دوست صمیمی بود همکاریهایی که  با او نیز داشت توسط او با سروش هیچکس آشنا شد و سروش هم که از کارهای او خوشش اومده بود او را در گروه  صامت و ۰۲۱ عضو کرد که هم اکنون هم عضو همان گروه معروف (صامت) است.
او میگوید یک سری از خواننده ها در ایران ادعای سبک  r&b را دارند ولی هیچوقت این سبک را واقعی اجرا نکرده اند و این سبک یه سبک غربی است که به جز فارسی کردن آن نمی توان هیچ تغییر و تحولی در آن ایجاد کرد چون یک ابداع دروغین می شود.
او آهنگ های یاد تو  مرهم و دردهای من رو خیلی خوشش میاد دو کار احساسی و بر طرفدار به حساب میاره .
هم اکنون اشراق روی آلبومی کار میکنه که از ۱۶ تراک چند تراک پخش کرده و هدفش از این آلبوم جلوه واقعی سبک r&b در ایران است و سعی دارد خوندنش را بیش از بیش از قبل به این سبک نزدیک کند . در این آلبوم اشراق ۱۶ تراک از آن مهمان وجود دارد که یکی از آنها علی قاف است که توسط کمپانی ای حمایت می شود. مهدی از بعضی های دیگر نیز گلایه میکنه که اون رو دل سرد می کنند و دلیل کم کاریش رو همین میدونه و میگه ما همیشه از جیب خودمان سرمایه می گذاریم و من خودم شخصا فقط به خاطر عشق به این سبک است که ادامه به کار می دهم و از کسی هم توقعی ندارم.در آخر اضافه کنم که اشراق به زودی قراره از ایران مثل خیلی از خواننده های زیرزمینی دیگر خارج بشه.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


[ / / برچسب:, ] [ : AM ] [ ـــamir-yz ] [ ]